Dövme Silme

Yüksek enerjiye sahip lazer atışları cilde zarar vermeden pigmentler tarafından emilmekte, parçalara ayrılmakta ve hücre içerisine alınarak o bölgeden uzaklaştırılmaktadır.

İyileşme süreci hızlı, yan etkileri az her türlü cilt tipine güvenle uygulanmaktadır.

İşlem sırasında bir miktar ağrı duyulabilir fakat anestezi kremler ve bölgesel anestezik ilaç uygulamaları ile ağrı hisse  azaltılarak işlem sonrasında hasta konforu arttırabilir.Dövme silme işlemi tedavi edilecek alana göre değişmekle birlikte 1-30 dk arasındadır.Çok geniş dövmelerde, bütün dövmeyi aynı seansta tedavi etmekte yerine 2-3 güne yayılmılş seanslar halinde yapılması daha uygun olmaktadır.İyileşme süresi dövmenin ya da kalıcı makyajın üzerinde beyaz renk değişiklikleri ve bazen kanama noktaları, küçük su toplamaları oluşabilir.Bu değişiklikler genellikle 3-7 gün içerisinde iyileşmektedir.Uygulamadan sonra yara iyileşmesini sağlayan Pomat ve güneş koruyucu uygulamak yeterlidir.Dövme çıkarılmasında pigmentin ne renk olduğu çok önem taşır.Siyah ve mavi pigment içeren dövme kolaylıkla çıkarabilirken,sarı ve yeşil pigmentli olanların tedavisi oldukça zordur.Dövme silme düzenli seans aralıkları ve önerilen seans sayısı kadar gellindiğinden(ortalama 6-20 seans) kolaylıkla silinebilmektedir.Dövme silinmesinde 2 seans arası en az 6 hafta olmalıdır.Ancak tamamen silme her zaman mümkün olmayabilir.Örneğin sarı ve  beyaz renkli olanlar tedaviye iyi yanıt vermeyebilir.Bazende işlem sonrası bir süre lekelenme yaşanabilir.Bu lekelenmeler kalıcı olmayan ve sonra tamamen gerileyen lekelerdir.

Lazer sonrasında 1 gün  banyo,sıcak su ile temas edilmemelidir.Sonrasında ılık su ,sabun veya temizleyici ile lif kullanılmadan temizlik yapılabilir.Tedavi alanı epitalizen krem sürülerek kaptılır.5 gün havuza, denize girmek yasaktır.En az 2 hafta tedavi alanı güneş veya solaryum gibi yapay ılık kaynaklarından korumak gerekir.

Yardıma mı ihtiyacınız var?

7/24 Ekibimizden Destek Alabilirsiniz.